Rahsia Duit Online | Ulasan Produk | FLB



Salam sejahtera buat pembaca blog Rahsia Duit Online.

Kenalkah anda dengan Mohd Nizam Bin Salimin? Seorang bekas jurutera dari Pasir Gudang, Johor yang telah menggemparkan masyarakat Internet (terutamanya Malaysia) dengan produk beliau yang diberi nama Formula Luar Biasa? Jika anda tidak mengenali beliau, saya akan tafsirkan anda sebagai seorang yang rugi, kerana beliau adalah satu-satunya Jutawan Senyap yang ingin berkongsi dengan anda semua pengalaman beliau membuat ratusan ribu ringgit dengan hanya duduk kat rumah dan tidak berjumpa dengan sesiapapun.

Pengalaman beliau yang berharga itu mahu dikongsikan dengan anda
Ya..pengalaman dan rahsia beliau bergelar jutawan dalam masa yang cukup singkat ingin dibongkarkan secara esklusif kepada anda. Beliau akan mendedahkan rahsia beliau

1) Memberolehi RM104,000 sebulan dengan hanya bekerja selama 4 hari di rumah.
2) Memperolehi Duit Tambahan sebanyak RM5,000 sebulan dengan hanya bekerja bila perlu
3) Membuat RM14,328 dalam masa 8 hari dan RM23,681 untuk empat minggu yang berikutnya
4) Bagaimana untuk dapatkan RM200 sehari dengan menjual satu produk bodoh
5) Rahsia Mendapat RM1000 sehari dengan Iklan Murah

Dan banyak lagi tips dan rahsia tambahan yang akan didedahkan dalam buku Formula Luar Biasa beliau. Dalam buku beliau yang penuh berharga itu beliau akan mendedahkan bagaimana menjadi jutawan walaupun bekerja makan gaji. Di samping itu, Jika anda memilki Panduan Formula Biasa ini, Nizam Salimin juga akan memberikan tawaran istimewa iaitu dengan melantik anda menjadi ejen jualan produk beliau dengan komisyen yang anda pasti tidak akan percaya. Pelanggan beliau, Cikgu Hisyam aka Shamxo telah berjaya menghasilkan hampir RM100K dalam masa 6 bulan hanya dengan menerima komisyen dari produk beliau. Untuk kiraan anda, berapakan komisyen yang Nizam Salimin tawarkan? Berbekalkan ilmu pemasaran yang terdapat dalam produk Formula Luar Biasa, Cikgu Hisyam berjaya menjual banyak produk beliau yang laris di pasaran.

Beliau juga ada menegaskan dalam buku beliau bahawa "Buat duit 100 kali lebih mudah daripada cari duit". Jika anda sudah bosan mahu cari duit dengan bekerja keluar pagi balik petang dan melihat karenah bos yang cerewet, anda seharusnya memiliki panduan ini untuk membuka minda anda supaya anda tahu cara membuat duit tanpa keluar rumah. Kebanyakan mereka yang kerja mencari duit, tidak tahu bagaimana untuk buat duit semudah ini. Mereka tidak berpeluang untuk mengenali Mohd Nizam Salimin.Tetapi!..sekarang anda sudah tahu bagaimana untuk anda buat duit dari rumah dengan mudah. Adakah anda akan lepaskan peluang ini? Terserlah kepada anda.

Setelah saya meneliti buku ini dan memahami pengalaman beliau dengan lebih mendalam, tiba-tiba, hati saya terdetik satu perkataan yang tidak baik untuk Mohd Nizam. " Bodohnya si Nizam ni. Ada ke buku rahsia dia ni dia jual dengan harga murah nak mampus. Kalau aku memang aku jual paling kurang pun RM600~RM700." Sebab apa saya katakan beliau bodoh, sebab jika dikira pengalaman beliau bertahun-tahun buat duit dari rumah secara try and error pasti beliau sudah kerugian ratusan ribu ringgit semata-mata untuk mendapat formula mudah buat duit dari rumah. Adakah wajar untuk segala pengalaman beliau yang berharga ratusan ribu ringgit itu dijual dengan harga RM295.?? Memang gila la si Nizam ni.

Sebenarnya banyak lagi benda dalam buku tu yang buatkan saya terkejut. Kalau nak cerita dalam post ni. 100 pages pun tak cukup. Lebih senang anda pergi sendiri ke website Mohd Nizam tu. Klik link kat bawah ni jika nak ke laman web Mohd Nizam. Klik nama Mohd Nizam Salimin dibawah untuk membolehkan anda pergi ke laman web beliau..



P.S Apa-apa pun saya besyukur kerana berjaya memilki buku panduan yang memang takkan ada di kedai-kedai buku. Hanya orang yang bernasib baik sahaja akan memilikinya. Kalau ada lah buku beliau tu di kedai2 buku, saya jamin dalam masa 1 tahun, akan ramai jutawan senyap muncul di Malaysia. Terima kasih Mohd Nizam kerana menghasilkan panduan ini.


4 ulasan:

Unknown berkata...

nie ade lagi ke perniaggan ni

Unknown berkata...

Masih aktif perniagaan ni. http://tinyurl.com/neuso2g

dang anum berkata...

byk kali di tipu.. tk tau la..camner nk caya

Unknown berkata...

saya dah join...... tapi masih menunggu website dari saudara Nizam

Catat Ulasan