Rahsia Duit Online | Affiliate | Duit Online Ebay


Salam sejahtera kepada pembaca blog Rahsia Duit Online,

Terdapat beribu-ribu orang di Malaysia telah berjaya menjana pendapatan yang lumayan hasil berurus niaga di eBay.

Ada yang menjual tudung, pakaian, wang kertas lama, setem, buku terpakai, cermin mata, minyak wangi, ubat kesihatan, alatan sukan, video dan CD, produk makanan kering dan sebagainya.

Tahukah anda,

Laman web eBay adalah satu platform terbaik untuk anda mengembangkan perniagaan anda atau menghasilkan pendapatan melalui jualan yang dihasilkan.

di eBay, pintu perniagaan tanpa sempadan. Anda boleh
menerima transaksi dari pelanggan seperti negara Brunei, Indonesia, Thailand, Australia, Jepun, Canada, Amerika Syarikat, United Kingdom, Brazil, Itali, Greece, Iceland, Russia dan sebagainya

Inilah kehebatan kuasa jual beli di eBay.

Apa pun, untuk berniaga di eBay ia bukanlah satu perkara yang terlalu mudah kerana ia melibatkan beberapa perkara teknikal seperti membuat iklan produk, menerima transaksi dan hubungan pelanggan.

Semua ini tidak akan ketahui melainkan anda mempelajarinya samada melalui pembacaan atau menyertai mana-mana seminar eBay.

Apa pun, kini anda tidak perlu lagi bimbang kerana hari ini terdapat sebuah ebook panduan asas bagaimana anda boleh memulakan bisnes pertama anda di eBay dengan cara membaca info-info bermaklumat yang terkandung di dalam ebook kuasalelong tulisan daripada saudara Noorizam Shah

Untuk pengetahuan anda, saudara Noorizam Shah merupakan seorang usahawan eBay yang terkenal di Malaysia dan beliau sendiri telah menerima tauliah sebagai "eBay Education Specialist Trained by eBay" pada tahun 2008, beliau diberi kelayakan untuk membimbing rakyat Malaysia atau sesiapa sahaja yang berminat untuk mempelajari bisnes di eBay melalui proses jual dan beli.

Boleh dikatakan, ramai usahawan internet di Malaysia mengenali beliau dan hari ini telah beratus orang merupakan bekas peserta seminar beliau, berjaya menghasilkan pendapatan 4-5 angka sebulan secara part time atau full time hanya menjual produk di eBay.

Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai ebook ini, anda boleh layari web:


Dapatkan segera panduan hebat ini, dan pastikan anda tidak melengah-lengahkan waktu kerana sebelum ini, ebook ini telah dinaikkan harga.

Jangan tunggu sehingga ebook ini dinaikkan harga lagi dan anda terlepas peluang untuk mendapatkan ilmu-ilmu bermanfaat dari beliau.

Sekali lagi,

Untuk dapatkan ebook panduan ini, sila klik pada link ini:



0 ulasan:

Catat Ulasan