Rahsia Duit Online | Affiliate | Buat Duit Dengan Sistem Mohd Nizam


Salam sejahtera buat pembaca blog rahsia duit online. Macam mana puasa anda?Diharap semuanya baik-baik saja. Dalam tajuk Program buat duit online kali ni, saya ingin berkongsi dengan anda tentang satu program buat duit online yang mana anda boleh sertai dalam mencari pendapatan tambahan secara online.

Latar Belakang Program
Ini adalah sebuah program affiliate yang dimiliki oleh Mega Strategy Sdn Bhd di bawah keloalaan Mohd Nizam Bin Salimin. Program yang berusia 5 tahun ini sudah menghasilkan banyak kejayaan dalam hal ehwal pemasaran online mahupun gayapos. Antara mereka yang dah berjaya adalah Cikgu Hisyam dari Ipoh yang dah memperoleh komisyen jualan sehingga RM100K. Sehingga pada hari ini, jumlah jualan produk Formula Luar Biasa ini sudah mencecah sehingga RM1.5 juta. Komisyen jualan adalah RM100 bagi level pertama dan RM50 bagi level yang kedua. Pendaftaran affilate adalah berbayar. Iaitu memiliki produk tersebut baru layak untuk menerima komisyen dan bergelar affiliate program Mohd Nizam. Mungkin anda rasa rugi bukan kerana anda terpaksa bayar untuk daftar affilate. Tapi disini saya ingin menerangkan kepada anda adalah, apa yang Mohd Nizam syaratkan kepada affiliate mereka adalah perkara yang sangat tepat. Hal ini sebenarnya ingin membantu menaikkan keyakinan anda dalam hal mempromosi produk tersebut. Ayat mudahnya adalah "Bagaimana Kita Nak Beritahu Kebaikan Produk Kepada Orang Lain, Jika Kita Sendiri Tak Tahu Kebaikan Produk Tersebut" . Selain itu, jika anda ingin meningkatkan kadar komisyen, anda boleh upgrade kepada affiliate CD PLR. Melalui upgrade ini, anda akan diberikan kenaikkan komisyen sebanyak RM250 bagi setiap jualan Buku Formula Luar Biasa + CD PLR. Antara faedah tambahan jika anda upgrade kepada CD PLR, anda akan diberikan laman web anda sendiri beserta list nama pelanggan.

Jenis Produk
Produk yang telah dicipta oleh Saudara Mohd Nizam ini adalah sebuah buku panduan untuk memulakan perniagaan Gayapos dari rumah. Di dalam buku tersebut lengkap dengan langkah-langkah dan rahsia-rahsia yang mudah untuk difahami bagi membolehkan anda menjana pendapatan sampingan dalam pernigaan GayaPos. Menurut Saudara Nizam, segala yang terkandung dalam buku Formula Biasa adalah berdasarkan pengalaman beliau selama 10 tahun dalam perniagaan Gayapos. Rahsia dalam kejayaan Gayapos telah dibongkarkan bagi memberikan anda berpuas hati dengan produk beliau. Selain itu, Mohd Nizam juga ada menyediakan bonus tambahan produk digital yang lain yang bernilai ribuan ringgit untuk pelanggan.

Terlanjur saya menceritakan tentang program duit online Mohd Nizam ni, saya ingin menawarkan sesuatu yang hebat untuk anda jika anda memiliki produk FLB di melalui link saya. Tawaran yang pertama adalah saya akan membantu anda memberikan backlink percuma dari forum PR8 yang saya sertai. Untuk pengetahuan anda saya sangat aktif di laman forum tersebut. Tawaran kedua adalah, anda akan diberikan bantuan secara online selama anda menjadi ahli FLB Pro. Tawaran ini adalah tertakluk pada terma dan syarat. Kuota yang ditetapkan adalah 10 orang sahaja. Jadi jangan lepaskan peluang ini. Klik link di bawah sekarang bagi menyertai saya menjana pendapatan sampingan.





6 ulasan:

Unknown berkata...

http://formulaluarbiasa.com/recommends/Aboy-JutawanAutocom

Unknown berkata...

http://abun-jutawanautomatikcom.blogspot.com/

Unknown berkata...

Rahsia Duit Online | Program Buat Duit Online | Buat Duit ...
Rahsia Duit Online | Affiliate | Jadilah Affiliate Yang ...
Rahsia Duit Online | Affiliate | Cara Daftar Affiliate

Unknown berkata...

abun3638@gmail.com

Unknown berkata...

Program Buat Duit Online

jafri berkata...

Salam Sejahtera Saudara dan Saudari..

Program Buat Duit Online TERKINI !!!!!! PANAS ....

WAZZUB ! JOM KITA UNTUNG SAMA2...

Cuma KLIK link dan SIGN-UP saja ! TAK kena bayar apa apa.. saya pun dah sign up ! Cuba saje lah sebab bayaran nya pun LUMAYAN.. Diaorg ni nak Launching WEBSITE BARU, so , diaorg mintak tolong kita war2 kan SITE dorang. Lagi ramai register, lagi banyak payment katanya, nak tahu lagi ? Meh KLIK link ni dan register ....

http://signup.wazzub.info/?lrRef=cb910

KENAPA SAYA DAFTAR? SEBAB TAK PAYAH KELUAR DUIT.. TU YANG SAYA DAFTAR . CUBALAH !! MANA TAHU ADA INCOME DISINI . CUMA BUAT IKLAN UNTUK DIA ORG SAJA .=)

Ape ke bende Wazzub ni?

Wazzub ni akan menjadi PESAING baru kepada google, yahoo, msn dan lain2 laman website di internet. Yang bagusnya, die ade PROFIT SHARING dgn semua pengguna2 die. Tapi untuk mase yang TERHAD saja.. So saye mengajak you all semua supaya menjadi yang TERAWAL untuk join bende ni. So kalau betul, kita akan dapat share profit tu. Tak mcm google, kite gune google, google yang makin kaya. Kita tak dpt ape2 pun. Kalau yang ni, katekan walau dibayar $50 sekalipun, kita masih dapat sesuatu dari diorang.

Jadi, sekali lagi saya ajak kawan2 semua, marilah join bende ni. Tak susah, cume sign up je. FREE JE. 1 SEN PUN TAK KENA BAYAR, FOREVER !!!. Dari kita duduk layan internet tak untung apa2, baiklah kite cari peluang nak tambah pendapatan. Tak perlu bnyk pun, dapat sikit pun jadilah. Kate tambah pendapatan kan..

Renung2kan dan selamat menyertai Wazzub.

CONTOH ANDA AJAK 5 KAWAN DAN KAWAN AJAK LAGI 5 KAWAN2 DAN
SETERUSNYA...
1st. Generation 5 x $1.00 =$5.00
2nd. Generation 25 x $1.00 =$25.00
3rd. Generation 125 x $1.00 =$125.00
4th. Generation 625 x $1.00 =$625.00
5th. Generation 3125 x $1.00 =$3,125.00
ANDA AKAN TERIMA PASIF INCOME SETIAP BULAN $3,125.00 SETIAP BULAN
SEUMUR HIDUP.
KALAU ANDA TAJA 10 ORG x10 SEHINGGA 5 GENERATIONS..BAGAIMANA.. ANDA AKAN DAPAT
$111,110.00 per month in passive residual income for LIFE!

Kalau anda masih ragu2 dan tak nak percaya atau tak mahu beri masa anda sedikit kat sini, tak mengapa lah.... saya macam ni juga... mungkin 90 hari lagi saya ada pendapatan disini, ANDA ??? Tetap di tempat yang sama kan?

JADI APA TUNGGU LAGI JOM DAFTAR RAMAI-RAMAI DISINI :

http://signup.wazzub.info/?lrRef=cb910

AJAK RAKAN SERAMAI MUNGKIN,,SEMAKIN BANYAK RAKAN YANG DAFTAR DIBAWAH ANDA SEMAKIN BANYAK PENDAPATAN YANG ANDA TERIMA...
CHECK EMAIL [VERIFICATION]. KLIK LINK [VERIFICATION] UNTUK PENGESAHAN..

JIKA TIADA DI INBOX EMAIL CARI DI SPAM/JUNK FOLDER EMAIL ANDA.


SELAMAT MENCUBA DAN SEMOGA BERJAYA…...

Catat Ulasan